PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w SC :) › Re: Praca w SC :)
    From: " " <e...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w SC :)
    Date: Fri, 17 Jan 2003 09:48:23 +0000 (UTC)

    Zlozylam oferte do policji, do zespolu prasowego. Wymagania: skonczona filologia
    polska. Nic wiecej.
    Warunek spelniam, a nawet wiecej, mam dodatkowo studia podyplomowe, calkiem
    przyzwoite
    doswiadczenie dziennikarskie, wiec pomyslalam, ze mam szanse na te prace. Alez bylam
    naiwna! Po 3
    dniach od zlozenia oferty dostalam list od madrego pana z kadr, informujacy
    oczywiscie o tym, ze "podanie
    zostalo rozpatrzone negatywnie". Zero powodow, zero wyjasnien. Na rozmowe oczywiscie
    nawet nie
    zostalam zaproszona. Jakim cudem ow pan uznal, ze sie do pracy nie nadaje? Po moim
    CV, jak sadze
    (napisane zla czcionka, na papierze nieodpowiedniego gatunku?), moze po moim
    zdjeciu... Wniosek
    jeden- omijac oferty SC szerokim lukiem, szkoda na nie czasu, bo proponowane
    stanowiska sa z gory
    obsadzone kolesiami kolesi... Szkoda slow.