PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Holandii a może inne kraje?? › Re: Praca w Holandii a może inne kraje??
    From: "unr" <u...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Holandii a może inne kraje??
    Date: Fri, 13 Feb 2004 12:27:47 +0100

    Aloha
    M&H - thx za pare interesujacych info

    Krzysiek - widzialem dostepna gazetke z ogloszonkami pracy za granica -
    nazywa sie chyba 'Praca i nauka za granica' ale na ile moze byc pomocna nie
    wiem chociaz mysle ze warto sprawdzic.

    Ja mam w planach wakacje w Irlandii lub Anglii i wlasnie sie zaczynam za tym
    rozgladac, jesli ktos ma jakies ciekawostki na ten temat ktorymi chcialby
    sie podzielic byloby milo

    pozdrawiam
    unr

    > Hi,
    > dzieki za dosc konkretna odpowiedz, na pewno te wiadomosci sie nam
    przydadza,
    > co do wyjazdu juz teraz - jedziemy poniewaz mam miesiac urlopu i chce to
    > wykorzystac - jesli znajde cos konkretnego to zostaniemy, jesli nie -
    wroce do
    > polskich realiow, a moze ktos ma inne spostrzezenia? Moze jednak lepiej od
    razu
    > wybrac Norwegie?

    Najlepiej