PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w EU › Re: Praca w EU
  • Data: 2004-02-29 12:49:58
    Temat: Re: Praca w EU
    Od: smok <mibs@_no.fucken.spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pańskiego Sun, 29 Feb 2004 09:48:30 +0100
    "F.M.T" <f...@b...com> rzekł:

    > Kolega mial racje. Albo jestes fachowcem, albo nie. Nikt nie przyjmie
    > laika tylko po to zeby mogl w niego inwestowac. Zrob te certyfikacje
    > Cisco najpierw, a potem szukaj pracy.
    Dzięki. Zasponsorujesz mnie, prawda? Zgadnij ile ten dokument kosztuje.
    Poza tym nie powiedziałem że chcę od razu etat prezesa spółki, tylko
    zwykłego inystalatora od wiertarki i młotka. Byle bym zarobił na własną
    edukację. A w polsce zarobić na tyle nie mam szans. Wbrew pozorom
    wykwalifikowanych instalatorów też w świecie potrzebują. A w
    instalacjach technicznych jestem na prawdę dobry.

    --
    Slack'it!
    SMOK of the M.I.B's ping, ping, jest tam kto?