PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przy komputerze › Re: Praca przy komputerze
  • Data: 2002-05-27 13:00:57
    Temat: Re: Praca przy komputerze
    Od: "Chris" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    "Conan" <c...@m...softax.com.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:newscache$dhrrwg$2f5$1@microtech.softax.com.pl.
    ..
    > Jak to jest z prac? przy komputerze?
    > Chodzi mi o czas pracy, bo czyta?em kiedy?, ?e jest to 7 godzin z przerw?,
    > ale w przepisach wyczyta?em tylko o rzerwach (nic na temat krótszej
    pracy).
    > Z góry dzi?ki. Pzdr, Conan

    Przepisy sobie a zycie sobie. Zazwyczaj uslyszysz ze robota ma byc zrobiona
    w jakims tam terminie. Albo zdazysz, albo Cie wywala, moze wynegocjujesz
    lepszy termin. Jak bedziesz mial fart to posiedzisz 8h przed kompem jak nie
    i moze 14h. Pociesze Cie jednak, ze od nowych monitorow wzrok sie
    raczej nie psuje, natomiast moze Ci sie popsuc od czytania ogloszen w
    Wyborczej, jak zrobisz z tego problem i Cie wywala...

    pozdrawiam,
    Chris