PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przez internet, i opinie. › Re: Praca przez internet, i opinie.
  • Data: 2006-03-27 17:49:54
    Temat: Re: Praca przez internet, i opinie.
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Szadi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in
    news:e064p4$6eq$1@inews.gazeta.pl:

    > Co sądzicie o pracy przez internet?

    sadzimy, ze jestes dosyc pomyslowy - bo chyba jako pierwszy
    wpadles na pomysl, zeby naganiac sobie naiwnych poprzez rzekoma
    szeroka dyskusje tego problemu; rowniez jako pierwszy zachecasz
    do wchodzenia do tego pseudo programu nie slowami "uwierze, ze
    mozesz zarobic" tylko "ja juz zarobilem i chce o tym podyskutowac
    a przy okazji mozesz do mnie napisac";

    > Ja ostatnio "wszedłem" w system MLM i jestem bardzo zadowolony.

    ale swoja taktyke widac zmieniles (znaczy wczesniej miales inna):
    http://www.novacash.pl/PN_zClassifieds-detail-cat-32
    2-de-4605.html

    <piszesz>
    Chciałbym zaoferować Ci pracę, dzięki której będziesz zarabiać
    średnio 400 zł tygodniowo za pomocą internetu, spędzając w nim
    zaledwie 1 godzinę dziennie.
    </piszesz>

    no to w takim razie prosze szczegoly: mowisz: _SREDNIO_ a ja pytam:
    a ile minimalnie zarobie przez jeden tydzien? mozemy sie umowic na
    taki uklad: ja nie wierze, ze to jest prawdziwa oferta; ale moze bede
    chetny sprobowac; umowny sie jednak tak: jezeli uda mi sie zarobic
    200PLN w pierszym tygodniu to spoko - cala ta kase dostaniesz ode
    mnie; pozniej przez kolejne tygodnie bede juz zarabial dla siebie;
    ale jezeli nie uda mi sie zarobic tych 200PLN w pierwszym tygodniu,
    to Ty wyplacisz mi ta kase - wchodzisz w to? sadze ze tak, bo przeciez
    srednio sie zarabia 400zl - to mysle ze 200zl w pierwszym tygodniu
    nie jest problemem - to pewnie mi sie uda - a to oznacza, ze Ty
    dostaniesz to 200PLN;

    [...]
    > chciał więcej szczegółów albo ma jakieś pytania to prosze pisać na
    > m...@o...pl

    jezeli chcecie lepiej sie skontaktowac z Marcinem Szatkowskim, to
    odwiedzcie strone: http://ogloszenia.moje.pl/product_desc.php?id=3618

    gdzie Marcin podaje dodatkowo swoj numer telefonu:
    Marcin Szatkowski m...@o...pl Telefon: 604 110 111
    (reklamujac przy okazji siebie jako nauczyciela plywania);

    pzdrv;
    adas;