PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca jako Przedstawiciel Handlowy › Re: Praca jako Przedstawiciel Handlowy
    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca jako Przedstawiciel Handlowy
    Date: Mon, 21 Oct 2002 14:31:03 +0200

    > co sadzicie o pracy na tym stanowisku. To chyba ciekawa praca, mozna
    poznac
    > wielu ciekawych ludzi, rozwinac sie itp.
    (...)
    > Kilka miesiecy temu, moj koleg zmienil prace. Pracowal za 900 zl (netto),
    > teraz jako przedstawiciel ma ok. 2200-3000 zl (netto)

    Wszystko zalezy od tego do jakiej firmy i na jakich warunkach trafiasz.
    Bardzo uogolniajac jest to bardzo niewdzieczna praca i ostatnia do jakiej
    bym poszedl (jeslli nie ma juz innego wyboru to trudno).

    Nie wiem czy ciekawa, ja bym powiedzial ze ciagla. Mam wielu znajomych
    pracujacych jako przedstawicl (od medycznego poprzes spozywke, elementy
    gosp. dom. , kosmetyki) i praca cechuje sie przede wszystkim tym, ze nie ma
    kto
    cie zastapic, wiec o urlopie zapomnij.
    Krotko mowiac, masz swoj rejon, swoje kontakty i swoje sklepy, nie ma cie
    to nie ma interesu.
    Oranie od rana do wieczora po 10 godzin, bo nie masz rozliczania w godzinach
    tylko
    w zadaniach. Jednym pasuje rano innym wieczorem a jeszcze innym tylko sobota
    po obiedzie.
    Ciagla presja na zwiekszanie obrotow. Pracujesz wydajniej to sie ciesza.
    Ale sprzedaz nie idzie w nieskonczonosc w gore, kiedys sie zatrzymuje albo
    spada :
    wtedy czesto szukaja innych przedstawicieli, bo ty juz "sie spaliles".

    to garstka uwag, bardzo subiektywnych

    pozdr
    MarcinP