PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź › Re: Praca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź
  • Data: 2008-06-08 12:57:58
    Temat: Re: Praca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g2gauf$qj7$1@inews.gazeta.pl Marek <m...@o...pl> pisze:

    > Dla Ciebie wszyscy dyslektycy to idioci ?
    Dysleksję (o ile założyć, że nie jest ona jedynie jednostką wymyśloną na
    usprawiedliwienie zwykłego tumaństwa, jak i kilka innych dys-, którego to
    poglądu jestem notabene zwolennikiem) łatwo leczyć objawowo.

    > Co na to Twoja rodzina, akceptuja Twoje poglady ?
    A ciebie, chłopcze, obchodzi moja rodzina?

    > Idiota - "Niepełnosprawność intelektualna, obniżenie poziomu rozwoju
    > intelektualnego".
    Jesteś tu nieprofesjonalny. Nie dość, że mieszasz definicję słownikową
    (leksykalną) od znaczenia potocznego, to jeszcze pomijasz całkowicie użyte w
    mojej wypowiedzi terminy "kiena", sęp", "naciągacz" i "oszust".

    > Podejrzewam, ze ten czlowiek wie co robi.
    A ja jestem tego właściwie pewien.
    Nie wyklucza to jednak w żadnym razie bycia idiotą.

    > Dla Ciebie wszyscy ci ktorzy nie podzielaja Twoich pogladow, ci ktorzy sa
    > w jakis sposob odmienni sa idiotami ?
    Czemu cię to interesuje?

    --
    Jotte