PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla informatyków w Szwajcarii › Re: Praca dla informatyków w Szwajcarii
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dla informatyków w Szwajcarii
    Date: Fri, 30 Mar 2007 09:04:40 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 29 Mar 2007 17:16:13 +0200, Leszek Andzel <l...@p...onet.pl>
    w <eugl78$p80$1@news.onet.pl> napisał:

    [ ... ]
    > To jest moje subiektywne odczucie, ze jesli spogladasz na CV ze zdjeciem, to
    > jestes w stanie traktowac kogos mniej anonimowo. Jest to niezalezne od
    > kraju, branzy, firmy. Sam mialem okazje uczestniczyc w procesie
    > rekrutacyjnym w Polsce i rozmawialem z kilkudziesiecioma osobami, a przez
    > moje rece na pewno przewinelo sie ponad 100CV. Pomimo checi zachowania
    > obiektywnosci, zdjecie w CV powoduje, ze osoba "z drugiej strony kartki"
    > jest odbierana inaczej. Jeszcze raz zaznacze - to jest jedynie pewien
    > "hint", niezalezny od specyfiki kraju.

    Zdjęcie w CV w Polsce to polska aberracja, zresztą żadanie zdjęcia jest
    niezgodne z martwym prawem.
    Poaptrz sobie na oferowane w sieci narodowe formaty CV, i ile tych
    formatów ma miejsce na zdjęcia?
    Było już tutaj - CV ze zdjęciem może być powodem oskarżenia o
    pozamerytoryczne powodu przyjęcia pracownika, więc dla bezpieczeństwa
    się go unika. Ale nie w Polsce, gdzie pracodawca mógł zażądać czego
    tylko chciał.

    > Leszek Andzel

    ja czyli jakub
    Revoke.