PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla informatyków? › Re: Praca dla informatyków?
    From: "muzzy" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dla informatyków?
    Date: Sun, 28 Sep 2003 00:49:24 +0200

    Użytkownik <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4a7d.000004f8.3f75fabd@newsgate.onet.pl...
    > Czy naprawdę nie ma na grupie mieszkańców stolicy Pyrlandii,
    > którzy mają coś do powiedzenia na temat zatrudniania w Poznaniu
    > informatyków mających połowę kariery zawodowej juz za sobą?
    > Marek

    To nie tylko kwestia wieku. Nawet ci ledwo po 20 maja ogromne problemy ze
    znaleziem pracy. A praca dla informatyków to własciwie juz mit.
    Poza tym czasami na przeszkodzie mogą stanąć firmy doradztwa pesonalnego jak
    np poznańskie Personnel Colege(zdaje sie ze tu jest błąd ale tak sie
    podpisują w mail'u) z ulicy Bukowskiej (chyba). Ja np nie spotkałem sie
    nigdzie z tak wielką niekompetencją przy rekrutacji jak u nich. Właśnie na
    stanowsiko informatyka. Także na brak zatrudnienia u Was w rejonie może mieć
    wpływ szereg czynników.
    Tym bardziej dziwi fakt, że masz za sobą pokaźne doświadczenie w fachu,
    które brak w moim przypadku jest największą przeszkodą w znalezieniu pracy.
    Ja jestem ze Szczecina ale próbowałem doszukać sie etatu w Poznaniu. Niesty
    jak na razie bezskutecznie.
    Pozdrawiam
    Marcin