PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikow › Re: Poszukuje pracownikow
    From: "fot" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje pracownikow
    Date: Sat, 4 Sep 2004 23:47:19 +0200

    > pracownikow, na jedno ze zlecen wynegocjowalem w miare normalne stawki,
    > praca za slusarza stawka 6,70 zl netto za godzine, i stoje wsytuacji ze
    nie
    > potrafie uzbierac wystarczajacej ilosci ludzi, moze ktos z grupowiczow ma
    > jakis pomysl na zwerbowanie pracownikow, (daje ogloszenia do gazet ,
    > internet, szukam po znajomych)

    nie jestem specem ale wydaje mi sie, ze problemy moga byc:

    1) za niska pensja, wiekszosc zlotych raczek zarabia calkiem niezle na
    czarno, choc formalnie sa bezrobotnymi, moze jak przyjdzie zima i spadnie
    ilosc zlecen ktos sie zainteresuje by dotrwac do lata

    2) dobry i obrotny slusarz zwykle ma prace, mozesz szukac albo praktykatnow
    (w tym z jakas juz tam praktyka), albo osob ktore sa i niezle, ale jakos
    malo zaradne w zyciu lub mieszkaja w malych miejscowosciach i maja slaby
    dostep do rynku pracy (tu problemem moze byc dojazd)

    3) slusarze zapewne nie sa grupa osob, ktore zbyt intensywnie szukaja
    pracy - internet odpada mysle (choc pewnie sa wyjatki), gazety - mysle, ze
    jesli juz to dalbym do jakis bezplatnych roznoszonych do domach (bezrobotny
    zawsze ma problemy finansowe), co do znajomych - to dobry pomysl, moze
    wogole warto by pojsc do jakiegos zakladu slusarskiego jednego lub dwoch i
    powiedziec co i jak - ludzie w swoim fachu w swojej miejscowosci zwykle
    niezle sie znaja - wiec jest szansa ze taki wlasciciel warsztatu zna
    bezrobonych slusarzy