PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikow › Re: Poszukuje pracownikow
    From: "Mumin*" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje pracownikow
    Date: Thu, 2 Sep 2004 08:18:36 +0200

    > wlasnie zapomnialem dodac ze wspolpracujemy ze wszystkimi urzedami pracy w
    > okolicy
    > ale to i tak za malo, wiekszosc ludzi z urzedu to przychodzi dopiero jak
    > na piwo juz nie maja, i po dwoch moze jednym dniu nie przychodza wiecej do
    > pracy, wola siedziec w domu na kuroniowce i nic nie robic, aaa...
    > przepraszam bardzo wiele slysze teraz o strajkach bezrobotnych - to mnie
    > jeszcze bardziej denerwuje, kazdy z nas kto badz pracuje badz prowadzi
    > wlasne interesy placi na bezrobotnych, - pytam dlaczego???

    A mnie jeszcze bardziej denerwuje jak ktoś pier* takie głupoty jak Ty, bo
    sam byłem bezrobotny i wiem jak desperacko szukałem nowej pracy. W to, że
    większość szuka pracy, gdy na piwo nie starcza, w życiu nie uwierzę. A jak
    mają nie protestować skoro mimo, że pracy szukają i nie mogą jej dostać a
    często przez kilkadziesiąt lat oddawali państwu przynajmniej 33% pensji
    dostają jedynie kopa w du*. Zwróć uwagę, że wśród bezrobotnych jedynie
    niewielki procent dostaje zasiłek przy czym, dość często jest to zasiłek
    niepełny jaki np. ja dostawałem przez 2 miesiace (370 zł) i co miałem za to
    zrobić? Rachunki opłacić? Żyć z tego? I co? Może to, że wcześniej przez 5
    lat oddawałem ponad 33% pensji się nie liczy? Nic z tego mam nie mieć? Może
    to twoje pieniądze wtedy przeper*?

    Btw. Ustaw sobie kodowanie

    Pozdrawiam
    Przemysław Kotowski

    --
    Pozdrawiam, Mumin
    GG#geml fmrfp cvrp qjn qmvrjvrp qjn fvrqrz