PracaGrupypl.praca.dyskusjePoświadczenia bezpieczeństwa............. › Re: Poświadczenia bezpieczeństwa.............
    From: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poświadczenia bezpieczeństwa.............
    Date: Mon, 15 Dec 2003 12:09:28 +0100
    Sender: s...@o...pl@pointblue.com.pl

    Bam wrote:
    > W jednym z ogłoszeń na stanowisko w Urzędzie trafiłam na coś takiego:
    >
    > "poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji
    > niejawnych stanowiących tajemnicę służbową"
    prawdopodobnie chodzi o tzw. certyfikaty bezpieczenstwa wystawiane AFAIK
    przez ABW lub/i WSI. otrzymanie takowego jest warunkiem dopuszczenia do
    niektorych tajemnic.
    ww. agencje sprawdzaja zapewne czy pacjent nie jest swirem, czy nie ma
    jakichs grzeszkow ktorymi ktos moglby go szantazowac, czy nie gada
    wszystkiego wszystkim po kuflu piwa, czy nie mial kontaktow z wywiadem
    innych panstw...

    mnietuniema