PracaGrupypl.praca.dyskusjePortal/Serwis o stawkach › Re: Portal/Serwis o stawkach
    From: <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Portal/Serwis o stawkach
    Date: Tue, 30 Oct 2007 13:22:42 -0700

    On Oct 29, 12:07 pm, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > A jeszcze taniej jest zapłacić np. 80 robolom po stówie mniej i
    > zatrudnić *jednego* człowieka do nadzoru, z pensją np. 3000 brutto, aby
    > uczciwie i ostro ich kontrolował.

    Ciekawa sprawa z tym nadzorem. Mi się zdarzyło w przeszłości pracować
    jako frontend web developer za 1800 zł netto miesięcznie i jako
    zaainteresowany rozwojem dzieliłem się mnóstwem odnalezionych
    wskazówek dotyczących użyteczności i dostępności, wręcz uświadamiałem
    drugiego "współpracownika 1800" zajmującego się tym samym, co
    należałoby poprawić. Oczywiście okazywałem się tylko marudą do czasu
    aż klient najął zewnętrznego n*1800 accesibility consultanta/quality
    assurance managera, który nakazał to samo.
    Powtórzyło mi się to raz jeszcze w karierze w innej firmie, gdzie
    klient sprzedawał swoje produkty z napisami w alfabecie Braille'a,
    jednocześnie mając stronę internetową, w której właściwie wszystko
    robiło się w JavaScripcie. (przyszedłem do firmy po realizacji) Do
    czasu ekspertyzy zewnętrznego superkonsultanta project manager mnie
    zbywał, bo miał inne wyrobnictwo dla mnie.