PracaGrupypl.praca.dyskusjePorazka na rozmowie › Re: Porazka na rozmowie
  • Data: 2005-10-17 17:45:44
    Temat: Re: Porazka na rozmowie
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" napisał w wiadomości

    > Walnij ćwiartkę [----](Ustawa o wychowaniu w trzeźwości)
    > i zapomnij. Nie dałeś dupy, tylko znalazł sie ktos, kto im pasował
    > bardziej do oczekiwanego profilu.

    Przychodzi Młody Asystent ds. Personalnych/Rekrutacji do swojego
    szefa z pokaźnym plikiem dokumentów:
    -- Zrobiłem wstępną selekcję. To są dokumenty osób, z którymi warto
    się spotkać, spełniają wszystkie kryteria.

    Szef bierze plik dokumentów, pewna ręka odmierza połowę i sru
    do kosza. Drugą część oddaje podwładnemu:
    -- Z tymi ludźmi się spotkamy.

    Oniemiały Asystent pyta:
    -- Jak to?... Ależ nie wszyscy spełniają kryteria...
    -- Proszę Pana - przerywa szef - nam tu nie potrzeba ludzi,
    którzy maja pecha!

    --
    Koziorozec