PracaGrupypl.praca.dyskusjePoradzcie - "falszywe rady". › Re: Poradzcie - "falszywe rady".
    From: "Aurore" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poradzcie - "falszywe rady".
    Date: Tue, 19 Nov 2002 13:50:28 +0100

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał w wiadomości
    > Prawdopodobnie chodziło o to, że skoro mogłeś >przyjść na rozmowę, to
    > nie jesteś chory. Na Twoim miejscu jednak bym się umówił z prezesem i
    > wyjaśnił sprawę do końca.
    >
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca

    Ja moge chodzic. Z reszta ostatnio bylam zaniesc osobiscie zwolnienie, aby
    nie unikac konfrontacji. I spotkalam sie juz wtedy z sugestiami pani
    kierownik, aby porozmawiac z prezesem i niejako przedstawic mu moje
    rokowania co do czasu trwania choroby.
    Wiec mysle, ze nie o to tu chodzi. W kazdym razie po lekach, ktore zazywam
    spie, i trudno mnie dobudzic, auta tez nie moge wtedy prowadzic.
    Czuje, ze zaczyna sie jakas rozgrywka ze strony kierownika, aby to
    wygladalo, ze to ja mam potrzebe "tlumaczenia sie".Skoro do 12.00 mialam sie
    wstawic, bo "prezes na mnie czeka", dzwonie i okazuje sie, ze dzis prezesa
    nie ma????!!!!!!! bylam w szoku.
    To nie pierwsza sytuacja, ze kierowniczka robi intrygi. Kolezanka, ktora
    chciala na macierzynskim nie wrocila do pracy, bo zasugerowala jej, ze
    lepiej zostac na wychowawczym, bo to tylko opozni jej zwolnienie.
    Kolezanka zrobila blad, bo mogla bezposrednio z prezesem poczynic ustalenia,
    wtedy wiedzialaby na czym stoi, i co faktycznie mysli prezes.
    4 lata.... zatem trzeba byc robotem, bo jak sie okazuje pierwsze zwolnienie
    lekarskie oznacza, ze sorry, ale nie masz po co wracac. Smutne:(

    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

    Aurore