PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomóżcie proszę efektownie rozstać sie z pracodawcą

  • 11. Data: 2003-08-21 12:01:38
    Temat: Re: Pomóżcie proszę efektownie rozstać sie z pracodawcą
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

> [...]
    >Witam, przedstawię po krótce firmę, z którą chcę sie pożegnać. A co to jest krótka
    ???
    >Kilka miesięcy pracowałem w niej "na czarno". W końcu zlitowali się i
    >podpisałem umowę o pracę na CAŁE ĆWIERĆ etatu, pracując 7,5-10h/dobę a
    >zdarzało się i ponad dobę przesiedzieć. Trochę dużo jak na 1/4 etatu. Na
    >konto co miesiąc wpływa 174pln z groszami i od tej podstawy płacony mam
    >ZUS. To pewnie reszta w inny sposób.
    >Aha, nie mam pojęcia jaki obowiązuje mnie okres wypowiedzenia bo
    >nikt w tej firmie nie dostał drugiego egzemplarza swojej umowy, a nie
    Tak nie zawiera się umów acz okres wypowiedzenia wynika z okresu
    pracy.
    >Mój zmiennik za tydzień wyjeżdża na urlop i chcę
    >wykorzystać fakt, że będę jedyną osobą w firmie potrafiącą obsłużyć
    >pewną maszynę, która jest głównym źródłem dochodu tejże firmy. Mam
    >zamiar postawić szefa pod murem. Plan jest taki: Idę do szefa i mówię,
    >że chcę pracować na pełny etat, za tyle i tyle i chcę mieć wszystko na
    >papierze JUTRO RANO. Oczywiście warunki będą dla niego nie do przyjęcia
    >i następnego dnia, będzie kręcił nosem. Wtedy wręczę sekretarce
    >wypowiedzenie.
    Czemu dopiero wtedy ? Wręcz dzisiaj, albo prześlij poleconym. Prędzej
    zacznie biec i prędzej upłynie.
    >I tutaj kilka pytań: Czy składając dwutygodniowe
    >wypowiedzenie mogę do końca terminu przychodzić sobie do pracy na 2godz?
    >(bo obowiązująca umowa jest na 1/4 etatu), Przecież to pytanie jest śmieszne.
    >Czy można złożyć
    >wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym?
    Termin wypowiedzenia zależy od okresu pracy. Chroni pracownika i
    pracodawcę.
    >Jak ładnie ująć powód
    >złożenia mojego wypowiedzenia?
    Możesz nie ujmować.

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 12. Data: 2003-08-21 12:55:53
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek <n...@n...ru> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@2...17.235.102...
    [...]

    > i następnego dnia, będzie kręcił nosem. Wtedy wręczę sekretarce
    > wypowiedzenie.
    I po co od razu ? Negocjować do upadłego, nawet w czasie
    wypowiedzenia.

    > I tutaj kilka pytań: Czy składając dwutygodniowe
    > wypowiedzenie mogę do końca terminu przychodzić sobie do pracy na
    2godz?
    Dokładnie - tyle co w umowie. Wielka szkoda jednak, że nie masz
    własnego egzemplarza umowy.

    > (bo obowiązująca umowa jest na 1/4 etatu), Czy można złożyć
    > wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym?
    Jak Ci się zgodzi na porozumienie stron. Jak nie - to trzeba
    odkiblować wypowiedzenie na luziku. tj. 2 godz/dniówka.
    No i co dalej? Masz na oku inną robotę? Oto jest pytanie!

    > Jak ładnie ująć powód
    > złożenia mojego wypowiedzenia?
    Jeżeli koniecznie musisz podać. Możesz enigmatycznie wspomnieć o
    przyczynach rodzinnych, lub o ciekawszej ofercie pracy (jak masz na
    mur beton - tylko nie pisz jaką, za duże ryzyko).
    > Z góry dzięki

    To żart: facet rzuca wypowiedzenie na biurko szefa i mówi: odchodzę
    stąd po to, aby zarobić kwotę wystarczającą na zakup tego grajdołka
    tylko po to, aby następnie pana wykopać na ulicę.
    W małej miejscowości ryzykowny.

    pozdrowionka
    zairazki

  • 13. Data: 2003-08-21 12:56:27
    Od: "Cyberfosfor" <l...@p...fm>

    dziadek, dolacz jeszcze jakies kolorowe obrazki do posta, bedzie weselej...

  • 14. Data: 2003-08-21 13:55:33
    Temat: Re: Pomó?cie prosz? efektownie rozstaae sie z pracodawc?
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

    >Użytkownik "Cyberfosfor" <l...@p...fm>
    >dziadek, dolacz jeszcze jakies kolorowe obrazki do posta, bedzie
    weselej...
    Sam se dołącz jak Cię bawią i tego potrzebujesz

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 15. Data: 2003-08-21 15:21:04
    Temat: Re: Pomó?cie prosze efektownie rozstaa sie z pracodawc?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?
    Spadaj z tym html-em.

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 16. Data: 2003-08-21 21:15:38
    Od: "Jerzy A. Szczerba" <a...@d...pl>

    Marek A. Czepil wrote:

    > Jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?
    > Spadaj z tym html-em.

    ludzie nie karmcie znanego trolla dziadka vel konik bujany

    --
    Wszyscy sraja w wannie.
    Sram i ja.

  • 17. Data: 2003-08-21 21:20:24
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jerzy A. Szczerba" <a...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:bi3co7$t7b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wszyscy sraja w wannie.
    > Sram i ja.

    10 minut kiedys stracilem, zanim ta MAMBE z tego znajomego rytmu
    odtworzylem:)))))))

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 18. Data: 2003-08-21 21:30:59
    Od: "Jerzy A. Szczerba" <a...@d...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > 10 minut kiedys stracilem, zanim ta MAMBE z tego znajomego rytmu
    > odtworzylem:)))))))

    heh, ciii, bo sie wyda :)

    --
    Wszyscy sraja w wannie.
    Sram i ja.

  • 19. Data: 2003-08-21 22:30:32
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

    Użytkownik "Jerzy A. Szczerba" <a...@d...pl>
    Nieprawidłowy adres
    Jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?
    Spadaj z tym html-em.
    ludzie nie karmcie znanego trolla dziadka vel konik bujany
    Przyszedłeś tutaj po co ? Trolować ?

    Koń by się uśmiał

  • 20. Data: 2003-08-22 08:10:35
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>