PracaGrupypl.praca.dyskusjePolska B › Re: Polska B
  • Data: 2005-12-04 10:22:00
    Temat: Re: Polska B
    Od: "Przemyslaw Szostak" <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    alugastrin wrote:
    > Dokladnie, ja jako mlodszy inzynier na okresie probnym zarabiam 2tys
    > brutto czyli jakies 1300 z groszami na reke i wcale nie mam gwarancji
    > ze po okresie probnym bede zarabial wiecej. Zachodnia sciana kraju.

    Ja natomiast jako magazynier w hurtowni (m.in. obsluga wozka widlowego), mam
    wyzsze wyksztalcenie - zarabiam 1340 brutto, co daje jakies 937 netto. Tez
    zachodnia sciana kraju - ba, powiedzialbym ze stolica zachodniej sciany
    kraju. Z racji braku doswiadczenia w wyuczonym zawodzie musilem brac to co
    jest - w momencie kiedy stanalem przed wyborem - ambicja i bieda albo praca
    (z ktorej nie jestem zadowolony, bo to jednak troche nie po "lini"
    wyksztalcenia) wybralem prace.