eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePolecenie służbowe mailem › Re: Polecenie służbowe mailem
  • Data: 2005-07-11 12:51:39
    Temat: Re: Polecenie służbowe mailem
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:33a6.00000d29.42d2101d@newsgate.onet.pl
    m...@g...pl <m...@g...pl> pisze:

    > w regulaminie pracy mojej firmy jest zapis, że pracę w godzinach
    > nadliczbowych można wykonywać tylko na pisemne polecenie przełożonego.
    > Jak traktować polecenia służbowe wydawane mailem? Chodzi mi szczególnie o
    > potraktowanie maila jako podstawy do dodatkowego wynagrodzenia za
    > nadgodziny.
    Zależy. Ogólnie:
    - jeśli mail jest podpisany za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego
    opatrzonego ważnym certyfikatem kwalifikowanym, to w rozumieniu ustawy o
    podpisie elektronicznym ma on ważność dokumentu "zwykłego" opatrzonego
    odręcznym podpisem.
    - jeżeli użyto zwykłego podpisu elektronicznego, to nie nadaje on postowi
    mocy dokumentu ale uwierzytelnia autora i (jeśli regulamin nie stanowi
    inaczej) może wewnątrz firmy być uznawany za ważny dokument wewnętrznego
    obiegu.
    - jeśli podpisu elektronicznego w ogóle brak, to nie traktować pisma wcale.
    Nie potwierdzać odbioru. Mail taki nie będzie dowodził niczego.

    --
    Pozdrawiam
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1