PracaGrupypl.praca.dyskusjePół etatu a składka ZUS` › Re: Pół etatu a składka ZUS`
  • Data: 2009-01-05 11:42:30
    Temat: Re: Pół etatu a składka ZUS`
    Od: "M.Bień" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gjsq2i$obp$1@news3.onet...
    > Jeśli liczysz wynagrodzenie "od dupy strony", czyli umawiacie się na
    > kwotę netto, to przy zleceniu będzie tak samo - dostaniesz netto 1500.

    Pracodawca to jednosobowa "firma", która nie ma pojęcia o podatkach i
    przepisach. Wynajmuje sobie jakiegoś człowieka, który na koniec miesiąca
    załatwia sprawy podatkowo-rozliczeniowe. Ciężko mi się z nim rozmawia, bo on
    nie pojmuje brutto-netto itp. Wynagrodzenie wypłaca do ręki i tylko to go
    interesuje. Powiedział, że może być umowa zlecenie i będzie płacić więcej,
    ale nie wie ile, bo musi mu ksiegowy to policzyć. Próbuję policzyć sam, ale
    nie wiem czy na pół etatu płacę ZUS, czy nie .