PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwładni na działalności

  • 11. Data: 2005-09-28 08:14:39
    Temat: Re: Podwładni na działalności
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    news:dhcjbv$m8v$1@news.dialog.net.pl...

    > Kto wie? Jej system pojęć i zależności jest kolosem na glinianych nogach.

    Ja tam wole slowo "elastycznosc" :)
    Wyludzania lewej renty w moim wykonaniu sobie raczej nie wyobrazam. A na
    prawdziwej, odpukac, kazdy moze sie kiedys znalezc.

    Ewentualnie moge sobie wyobrazic taki scenariusz, ze nasze panstwo mnie na
    tyle zdenerwuje podniesieniem podatkow, ze z cynizmem staram sie jak
    najwiecej z tego odzyskac i wyjsc na zero albo jak najmniejszy minus. Ale
    teraz wszyscy obiecuja raczej obnizki :)

    I.

  • 12. Data: 2005-09-28 08:36:20
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Niemożliwe! Czy wy czasem z Kirą się na łby ostatnio nie
    > pomienialiście? Ona niedawno zaczęła użalać się nad stawkami w branży
    > informatycznej, psuciu rynku i trosce o konkurencję mającą rodziny na
    > utrzymaniu itp., a Ty teraz wyskakujesz że jak komuś pasuje łamanie
    > KP, to nikt inny nie powinien się wtrącać do tego!

    Ulegles stereotypizacji osob :)

    > Czy Vertret zostanie etatowcem?

    Mysle, ze Vertret kieruje sie zyskiem i korzyscia. Jakby mu ktos
    zaproponowal etat za znacznie wiecej kasy, niz zarabia jako przedsiebiorca,
    z premia za wyniki i satysfakcjonujacym zakresem obowiazkow i swobody, to by
    nie bylo nic dziwnego, jakby sie zgodzil.

    > A może Marek założy firmę?

    To by mnie stosunkowo najmniej zdziwilo z tego wszystkiego. Wbrew temu, co
    mowi Vertret, cechy zwiazane z przedsiebiorczoscia sa wyuczalne. Widzialam
    to kilka razy i to u osob w starszym wieku. Potrzebna jest bardzo silna
    motywacja do niezaleznosci finansowej i zwykle - w przypadkach tych
    cudownych przemian, jakie widzialam - motywacja ta laczyla sie z czyms
    bardziej emocjonalnym niz same pieniadze, np. moc odejsc od dreczacego meza,
    gdy mieszkanie jest jego wlasnoscia, "pokazac" komus, ze sie potrafi, wyrwac
    sie ze znienawidzonego srodowiska, zarobic na cos niezwykle potrzebnego
    dziecku itp.

    I.

  • 13. Data: 2005-09-28 08:46:10
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

> [...]
    by
    > nie bylo nic dziwnego, jakby sie zgodzil.

    Oczywiscie, że bym sie zgodzil, bo nie jestem doktrynerem(?), ale raczej na
    pewno nie do firmy "państwowej". Są po prostu jakieś granice.

    vertret

  • 14. Data: 2005-09-28 09:20:36
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dhdbmg$6f3$1@opal.futuro.pl Piotr
    <s...@r...com> pisze:

    > Na tym naruszeniu prawa najczęście poszkodowany jest tylko ZUS
    Tę instytucję to ja bym poszkodował bardzo chętnie i definitywnie... ;)

    Jotte

  • 15. Data: 2005-09-28 10:02:50
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    > Hej,
    >
    > Ciekaw jestem Waszych odczuć...

    > ...jaka jest ich skuteczność?

    Ja to mam szczęście, tyle odpowiedzi i żadna nie na temat :)

    pozdr.
    m.