PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie (porazka) - rachunek sumienia › Re: Po rozmowie (porazka) - rachunek sumienia
  • Data: 2005-05-20 14:29:03
    Temat: Re: Po rozmowie (porazka) - rachunek sumienia
    Od: "KB" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A nie była to przypadkiem bardzo znana firma z branzy kosmetykow i chemii
    gospodarczej? Bo mialam w takowej bardzo podobna sytuacje...
    Wg mnie NIE nalezy analizowac takiej rozmowy, a juz na pewno nie zaraz po
    jej odbyciu. Raczej nigdy nie bedziesz zadowolony w 100%. Pewna pani z firmy
    doradczej poradzila mi, zeby zamiast tego nagrodzic sie (kupic sobie
    czekolade, loda - co kto lubi) i odreagowac stres (sport, spotkanie z
    przyjaciolmi).

    KB