PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta. › Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    Date: Fri, 16 May 2003 00:35:21 +0200

    On Thu, 15 May 2003 13:11:17 +0200, "GreG" <g...@n...wp.pl> wrote:

    >Nie martw sie. Dzis dzwonilem do PekaoSA i pani podnoszac sluchawke
    >powiedziala "Slucham bank" :)))

    Alez ja sie nie martwie. Mam nadzieje ze nadejda kiedys lepsze czasy i takie
    osoby wyleca na leb na szyje i na ich miejsce przyjda takie, ktore sie
    przedstawia, przywitaja jak nalezy i do tego beda tak mile i beda to mowily z
    takim usmiechem do sluchawki ze od razu beda mi poprawialy humor ;-)))

    >Procesy rekrutacyjne tyle trwaja, zonk niesluszny.

    Zonk jak najbardziej na miejscu. Albo firmie zalezy na ludziach albo nie. Jak
    nie to nie mam ochoty u nich pracowac. A swoja droga ciekawe ilu naprawde
    dobrych kandydatow (lepszych ode mnie) do pracy stracili w tym czasie - istnieje
    grupa ludzi ktorzy slowa bezrobocie nie znaja, a chyba takich operator
    poszukiwal.

    >A czy samo zalozenie firmy tak odmienilo twoja rzeczywistosc? Masz super
    >biznesplan?

    Rzeczywistosci nie odmienilo. Ale bez pomyslu i podstaw do zalozenia firmy bym
    tego nie robil - nie jestem masochista ktory chce wspomagac finansowo ZUS.

    > Samo posiadanie firmy to zadna frajda, a wrecz koszmar.

    I tak i nie. Lubie taka motywujaca odrobine stresu i napiecia. Niemniej zgadzam
    sie ze biurokracja w tym kraju moze czlowieka doprowadzic do zalamania nerwowego
    albo wpedzic go do kryminalu.

    Kyniu

    --