PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta. › Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    From: "GreG" <g...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    Date: Thu, 15 May 2003 13:11:17 +0200

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:2ej5cvkmmj0k0s5jgcav54g1rd2paepjcl@4ax.com...

    > Numer mi nie znany, z Warszawy to odbieram ladnie i uprzejmie, jak zawsze
    > imieniem i nazwiskiem dodajac "Slucham" (zreszta jak gdzies dzwonie to tez sie
    > przedstawiam, a tych co tak nie robia uwazam za ......). No wiec slysze ze
    Pani
    > - jaka to nie wiem bo sie nie przedstawila (pierwszy zonk)

    Nie martw sie. Dzis dzwonilem do PekaoSA i pani podnoszac sluchawke
    powiedziala "Slucham bank" :)))

    > ogloszenie ukazalo sie jeszcze w marcu, a dzisiaj jest jak by nie
    > bylo polowa maja (drugi zonk).

    Procesy rekrutacyjne tyle trwaja, zonk niesluszny.

    > tak sie zastanawiam jechac czy nie jechac - niby szkoda zaprzepaszczac szanse,
    > z drugiej strony tylko koszt paliwa i tluczenia auta a wynik pewnie jak po
    > poprzednich spotkaniach tego typu. No i dopiero co zalozylem firme ;-)

    A czy samo zalozenie firmy tak odmienilo twoja rzeczywistosc? Masz super
    biznesplan?
    Ja i tak bym pojechal i dal sobie inne mozliwosci. A firme mozesz
    zawiesic/zamknac
    w kazdej chwili. Samo posiadanie firmy to zadna frajda, a wrecz koszmar.

    GreG