PracaGrupypl.praca.dyskusjePlany sprzedaży - wyzysk ??? › Re: Plany sprzedaży - wyzysk ???
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Plany sprzedaży - wyzysk ???
    Date: Sun, 11 Dec 2005 22:56:54 +0100

    cometa napisał(a):

    > Pracuje w branży RTV/AGD, 3 firmach łacznie
    > przez 7 lat z pasją od zawsze...rynek detaliczny. Obecne zajmuję
    > stanowisko kierowniczo-sprzedawcze (ja to tak nazywam).
    > Moje stanowisko: kierownik salonu z obowiązkami kierownika i sprzedawcy

    Czyli sprzedaż głównie do klientów indywidualnych jak mniemam. Dodatkowo
    krótki cykl życia produktu - nowsze jest wrogiem nowego. Wieża model
    X002 jest znacznie lepsza od modelu X001.

    Do tego sezonowość zakupów, spadki poświąteczne, wakacyjne albo inne.
    Uzależnienie sprzedaży od atrakcyjności systemów ratalnych i
    umiejscowienia salonu.

    Rynek mocno nasycony, spora konkurencja, kilka ugruntowanych marek
    rynkowych. Do tego konkurencja w postaci nastawionych na min. marży i
    max. sprzedaży centrów handlowych.

    Tym bardziej dziwią mnie posunięcia analitykow, ale to się kiedyś na
    nich zemści. Lepiej nie czekaj na to, tylko poszukaj czegoś lepszego,
    zwłaszcza, że masz ciekawe stanowisko (kierownik aktywnie wykonujący
    obowiązki zespołu) i nielichy staż.

    pozdr.
    m.