PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsza praca... › Re: Pierwsza praca...
    From: Phyt0n <1...@1...1pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pierwsza praca...
    Date: Wed, 12 Dec 2007 12:20:26 +0100
    Sender: p...@1...160.253.4

    Natalia Dąbrowska wrote a message concerning to following matters on 2007-12-12
    12:00:
    > Taki przypadek: w 2007 roku pracownik z grudniu podjął pierwsza prace- urlop
    > mu sie nie należy, a czy w 2008 roku od razu dostanie 20 dni???
    >
    > I druga sprawa. W 2007 roku miałam już pierwszą pracę od lutego do sierpnia,
    > a pozniej poszłam do następnej pracy od pazdziernika. Czy nadal podlegam
    > zasadzie "pierwsej pracy" czyli nadal mam proporcjonalnie naliczany
    > urlopu,tak jak w przypadku I pracy? jak dlugo trzeba pracowac, aby to nie
    > byla juz pierwsza praca

    1) raczej nie dostaniesz calych 20 dni na poczatku roku, tylko za kazdy
    przepracowany miesiac bedzie Ci przyslugiwala 1/12 wymiaru urlopu czyli 1.667
    dnia. chyba dopiero po roku dostajesz na poczatku roku juz pelne 20 dni do
    wykorzystania, ale to tez zalezy raczej od firmy.

    2) na logike biorac jesli juz pracowalas, to teraz nie bedzie twoja pierwsza
    praca i pod ten program nie bedziesz podlegac.
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski