PracaGrupypl.praca.dyskusjePeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji › Re: PeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji
    From: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji
    Date: Wed, 22 Nov 2006 06:25:56 +0100

    > A moim zdaniem, całkiem niegłupie te "ziarenka". Jeśli nie kończy się to
    > na mailach, to może rzeczywiście powodować u pracowników dodatkowy
    > wzrost motywacji do lepszej pracy...

    to nich sobie powtarzaja, ze im skrzydla wyrastaja i zobaczymy czy
    wyrosna... ;)) (gorzej jak wyrosna i odleca do UKlandii) ;)
    Juz pomijam fakt niedouczenia dyrektora. Rozumiem ze te "mantry" wedlug
    niego maja programowac podswiadomosc podwladnych. Szkoda ze nie doczytal,
    ze podswiadomosc nie rejestruje zaprzeczen wiec taki kwiatek "To nie
    prawda, że jestem wypalony l To nie prawda, że się nie nadaję! TO NIE PRĄ
    WDA ! " jest dla niego sabotazem...

    Swoja droga widzialem ostatnio swietny tekst w statusie gg kumpla :)
    "Badania wykazuja, ze 30 % Polakow zyje w stresie. 3 na 10 zyje w stresie,
    pozostalych 7 w Londynie" ;))))

    Pozdrawiam serdecznie

    --
    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"