PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie › Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Date: Sat, 07 Jul 2007 22:07:13 +0200

    > No to przylaczam sie do tych ktorzy twierdza ze rodzina jest winna. Jednak
    > rozsadek mowi ze pracownik powinien takie cos zglosic zwierzchnikowi.
    > Tego nie ucza w "rozwinietym swiecie"? Ze jak stajesz w obliczu czegos
    > niestandardowego, co moze byc wazne to trzeba przekazac wyzej - "madrzejszemu"?

    To ja Ci powiem, że w pewnych środowiskach takie zabawy w symulowanie
    chorób (a także całe spektrum innych trików, byle tylko
    opóźnić/uniemożliwić odcięcie sobie jakiegoś medium) są dość częste. I
    dlatego też podejrzewam, że dla pracownika sytuacja wcale nie wydawała
    się niestandardowa, gdyż zapewne był szkolony do bycia odpornym na takie
    sytuacje i wykonywania zadań mimo tego.

    A że jeden raz na milion to symulowanie okazało się nie być
    symulowaniem, to wyszło, jak wyszło. Ale zgadza się, tak czy tak, winna
    jest rodzina.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com