PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie › Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    From: Paweł Kierski <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Date: Thu, 14 Jun 2007 09:27:37 +0200

    Any User w wiadomości <f4ptkv$vm3$1@opal.icpnet.pl> pisze:
    [...]
    > Zgadza się, dlatego też bierzemy całkiem serio pod uwagę możliwość
    > jednoczesnego badania nawet wielu tysięcy różnych parametrów.

    Pomijając cel, któremu miałoby to służyć - parametrów możesz mierzyć
    ile tylko dusza zapragnie, ale podejrzewam, żeby znaleźć jakieś
    rozsądne zależności musiałbyś brać pod uwagę np. wpływ śmierci
    ulubionego kotka dziecka pracownika na wydajność tego pracownika.
    Czyli rodzinę i znajomych też trzeba będzie monitorować, bo jak
    siostra zachoruje, to pracownik, który będzie się nią opiekował i
    martwił o nią będzie mniej wydajny... Aha - pisałeś: "dopuszczamy
    mierzenie wszystkiego, co można zmierzyć legalnie i oficjalnie" -
    uważam, że niemożliwe do uwzględnienia czynniki będą miały większy
    wpływ, niż te mierzone.

    > Dodam jeszcze, że projekt ten będzie projektem badawczym i możemy sobie
    > pozwolić na eksperymenty, o ile tylko są ku nim jakiekolwiek podstawy.

    Proponuję przesiąść się na rzeczy łatwiejsze do modelowania - np.
    pogodę.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net