PracaGrupypl.praca.dyskusjePYTANIE O PRACE › Re: PYTANIE O PRACE
  • Data: 2003-12-08 10:14:45
    Temat: Re: PYTANIE O PRACE
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Dec 2003 14:44:48 +0100
    k...@w...pl wrote:

    > Prosze nie byc ironicznym i bezczelnym kurs z obsługi komputera nie
    > jest mi potrzebny Szanowny Panie Sigurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Prosze
    > lepiej zajac sie czyms innym niz weryfikowac moja pisownie
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Moze i nie kurs komputera, ale kurs poprawnej pisowni to napewno.
    Ciekawe, czy w szkole tez pisalas wypracowania drukowanymi literkami?

    No i jeszcze troche pokory by sie przydalo.

    W Usenecie nie jest przyjete pisanie drukowanymi literkami. Tak pisza
    tylko Ci co nie znaja netykiety (sami sobie tym wystawiajac zle
    swiadectwo) albo Ci, co spamuja (jeszcze gorzej).

    Oczywiscie sobie mozesz pisac wszystko drukowanymi, co najwyzej
    wyladujesz w kill-file - ale pracy w ten sposob nie znajdziesz, dajac
    TAK napisane ogloszenie _nie na tej grupie_.

    HINT: pl.praca.szukana

    PS: w tym kontekscie chwalenie sie swoimi bardzo dobrymi kwalifikacjami
    i jeszcze wrzeszczenie na ludzi, co zwracaja Ci uwage na niestosownosc
    tak napisanego ogloszenia zakrawa co najmniej na bezczelnosc i bute.

    PS2: nastepnym razem zanim wdepniesz na jakies forum zapoznaj sie moze z
    zasadami na nim obowiazujacymi. I nie zaczynaj od wywierania negatywnego
    wrazenia - na potencjalnych pracodawcach.
    Moze to przyspieszy znalezienie pracy...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun