PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL › Re: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
  • Data: 2002-12-11 16:25:55
    Temat: Re: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: Bozo <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Jaszowski wrote:
    > czy wy tez dostaliscie takiego maila na priv?
    > moze powinenem popracowac dla tego pana? i wyslac mu troche maili?...mam
    > bardzo wydajny serwer i namiary na kilka relayow... co myslicie?

    ech, a niedawno ktoś tu się rzucał o odcinanie usług...
    jak luser ściąga byle gówno i nadużywa konta to jest ok
    jak admin mu zabroni to jest świnia i wał nieużyty
    ale jak przychodzi stos spamu to admin znowu jest lama i nie nadaje się gnój
    wyrzucać
    do mnie nic nie przyszło, a spamer mógł sobie co najwyżej obejrzeć:
    "555 Access Denied, Sucker"

    jak nina mówi - nie tędy droga, i ma rację. lepiej podregulować serwer i
    zapomnieć.