PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO PADLINA !!! › Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    From: "Efro" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    Date: Thu, 11 Apr 2002 22:07:49 +0200

    > A co powiesz na spółkę, w której relacja jest odwrotna? kapitał
    > zakładowy 60 tys. (jest to oprócz ewentualnej pracy właściciela jedyne,
    > co zainwestował - jak zapewne wiesz do spółki nie można "przynieść"
    > pieniędzy i wpłacić do kasy "żeby było więcej"). Wysokość kapitału
    > typowa dla wielu spółek. Zysk bilansowy netto ok. 1 mln zł, do podziału
    > pomiędzy wspólników. Rok w rok tak samo. Lokal wynajmowany, brak
    > znaczących aktywów do szybkiego spieniężenia, po zapłacie zobowiązań
    > praktycznie ze spółki nic by nie zostało. Zysk taki uzyskiwano pomimo
> [...]

    Jezeli bylbym pracownikiem takiej firmy, to i wiedzial jak dziala firma,
    to szybko bym spakowal manatki i zalozyl swoja o podobnym profilu. 60tys.
    to nie tak duzo, w porownaniu do 1mln. zysku
    (nie wspomniales czy brutto czy netto, ale chyba brutto)

    Ale pomijajac, za 60tys. kapitalu to nawet sklepiku nie poprowadzisz, a z
    tego
    co opisujesz to jest to spora ja na polskie warunki firma. Wnioskuje tez ze
    jest
    to prawdopodobnie spolka z.o.o, i wiesz tez ze za zarejestroanie spolki
    placi
    sie 2%(SIC!) jej wartosci, tak wiec udzialowcom oplaca sie zanizac wartosc
    aktywow, co najciekawsze starajac sie o kredyt bank sam sobie wyceni
    aktywa (ach ten kapitalizm).

    I tak jak wspominalem wczesniej, pakuj manatki, przyjedz do mnie,
    ja zainwestuje 60tys.i chce tylko 500tys. zysku rocznie.

    Pozdr