PracaGrupypl.praca.dyskusjePOMOCY- pogwałcenie praw pracownika! › Re: POMOCY- pogwałcenie praw pracownika!
    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: POMOCY- pogwałcenie praw pracownika!
    Date: 24 Apr 2006 15:10:32 +0200

    > poniewaz juz na innym forum opisałam mój problem, teraz przytocze
    > tutaj to. Jeszcze raz bardzo prosze o pomoc:
    >
    > 19 kwietnia:
    > "Witam..
    > Bardzo proszę o pomoc. Znalazłam się w specyficznej sytuacji i
    > chciałabym dowiedzieć się, co mogę a co nie, a mianowicie:
    > Od 21 lutego br. pracuje w pewnej znanej firmie stacji paliwowych jako
    > kasjer. Umowę podpisałam na okres próbny do 17 maja br. Od niedawna
    > dostałam o wiele lepsza propozycje pracy, która z pewnością
    > wybiorę. Co prawda pracodawca tej lepszej propozycji ewentualnie
> [...]

    1. Wypowiedzenie polega na tym, ze nikogo o nic nie prosisz - po prostu
    oswiadczasz, ze rozwiazujesz umowe z dniem, wynikajacym z okresu wypowiedzenia.
    Nie zapominaj, ze tygodniowy okres wypowiedzenia zaczyna biec od najblizszego
    poniedzialku, niezaleznie, kiedy je zlozysz. Stad - najlepiej zlozyc je w
    piatek.

    2. Przy skladaniu wypowiedzenia wez 2 egz - 1 oddaj, na drugim zazadaj
    potwierdzenia odbioru pisma. Jesli odmowia (bezprawnie), to wyslij pismo listem
    poleconym.

    3. Nie musisz podawac zadnego powodu wypowiedzenia. I nikt nie moze Cie do tego
    zmusic. Mozesz napisac po prostu "Z dniem xxx wypowiadam umowe o prace".

    --

    pozdrawiam,

    glos