PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP vs JAVA (zdalnie) › Re: PHP vs JAVA (zdalnie)
    From: sg <a...@s...org.pl_without>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PHP vs JAVA (zdalnie)
    Date: Sun, 11 Mar 2007 03:54:39 +0100

    Dnia 11-03-2007 o 00:36:15 Aleksander Galicki <c...@p...fm>
    napisał(a):

    > Nie zmienia to faktu, ze Ada jest absolutinie dead jak na chwile obecna.
    > Dead,
    > mimo tego, ze w chwili powstania Javy Ada byla znacznie lepszym jezykiem
    > niz
    > Java czy C++. Ale to tylko pokazuje, jak waznym jest aspekt socjalnej
    > adopcji
    > jezyka. Technical excellence is not enough..

    Tak, ale za to poznanie Ady nieźle rozwija umiejętności programowania i
    uczy zupełnie innego spojrzenia na to co się do tej pory znało... w sumie
    ja zapytać przeciętnego programistę C++ co się stanie tutaj:

    int a=1,b=2,c=3;
    if ( b<a<c )

    to do tej pory spotkałem jedną osobę, która od razu wiedziała :) W Adzie
    taka konstrukcja jest niedopuszczalna chociaż powoduje to czego niektórzy
    dziwni ludzie nie lubią, czyli wydłużenie kodu o kilka, przecież zupełnie
    niepotrzebnych, znaczków.