PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP vs JAVA (zdalnie) › Re: PHP vs JAVA (zdalnie)
  • Data: 2007-03-10 20:08:01
    Temat: Re: PHP vs JAVA (zdalnie)
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 Mar 2007 21:35:17 +0000 (UTC), Aleksander Galicki
    <t...@W...gazeta.pl>
    w <essjuk$h1h$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Kolega, widze, ze czepialstwo to jedyne do czego jestes zdolny w tej
    > dyskusji. Rozmowa byla o tym ze lepsze jezyki powstawaly w latach 70, a ty
    > wyciagasz statystyki zarobkowe z UK z dnia dzisiejszego. Ada byla jezykiem nr

    Twierdzisz, że przed C++ były już lepsze języki, nie podając definicji
    lepszości, biorę pierwszą z brzegu - popularność języka mierzona zarówno
    liczbą projektów, jak i płacami programistów.
    I co się okazuje? W przypadku Ady nawet coś w niej pisano, ale liczba
    projektów jakoś nie powala.
    Popyt na programistów to jest nisza.
    No to ja się pytam, gdzie ta lepszość?

    > Odrob homework z historii jezykow oprogramowania, a nie czepiaj sie.

    Popracuj nad spójnością argumentacji, konkretnością definicji i takimi
    tam.

    > Myslalem, ze juz ustalilismy, ze o Javie tez niewiele wiesz. To moze przestan

    Dobrze, że ci się wydaje, że myślałeś, co ci tam palce wklepią na
    klawiaturę to nie jest 'ustaliliśmy', wyobraź sobie.

    > sie madrzyc o "strategii"? Ja pracuje przewaznie przy nowych produktach, dla
    > tego typu produktow przeniesienie codebase'u na nowa wersje Javy to bardzo
    > czesto naturalna rzecz.
    > Jak ktos grzebie sie w korporacyjnych legacy systems to sytuacja jest nieco
    > inna. Ale mi na razie taka praca nie grozi :-)

    Klienci - ryzykanci. Ciekawe jaki masz rząd wielkości kar jak system się
    rypnie.

    > A.

    ja czyli jakub
    Revoke.