PracaGrupypl.praca.dyskusjeOszczędzania › Re: Oszczędzania
  • Data: 2005-07-13 13:13:14
    Temat: Re: Oszczędzania
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yaga napisał(a):

    > Wniosek: albo NTG, albo ludzie nie oszczedzaja, albo nie chca doradzic.
    > A sama tez chetnie bym sie dowiedziała w co inwestowac - fundusze, lokaty,
    > itp...

    Według mnie wyjaśnienie zasit'a jest wystarczające.
    Wiesz już gdzie szukać więc szukaj i kombinuj.
    Nie licz na to, że ktoś Ci powie: "zrób tak i tak a potem jeszcze tak"
    Twoje pieniądze, Twój zysk i Twoja strata.
    Musisz wiedziec ile masz, na jak długo masz, lubisz ryzyko czy nie.... itd.
    A ci którzy zajmują się doradztwem finansowym, niestety zajmują się tym
    również za pieniądze ;)

    Sender Bell