PracaGrupypl.praca.dyskusjeOświadczenie o niekaralności.... › Re: Oświadczenie o niekaralności....
  • Data: 2002-08-22 23:29:16
    Temat: Re: Oświadczenie o niekaralności....
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako Andrzej Wrobel pisująca spod adresu
    <a...@o...pl> napisała:

    > Lepiej się upewnić, czy pracodawcy nie chodzi jednak o zaświadczenie.
    > Teraz wiele firm sobie to życzy , właściwie bez uzasadnienia.
    > Coś mi się nie chce wierzyć, żeby ktoś żądał _oświadczenia_
    > o niekaralności.

    Zapewniam Cię, że są firmy, które żądają własnie _oświadczenia_ o
    niekaralności. Podpisując takie oświadczenie zarazem (w domniemamniu)
    podpisujesz oświadzenie, ze przyjmujesz do wiadomośći, że podanie
    fałszywego stanu... itp itd.

    Oświadczenie tym się różni od zaświadczenia, że nie jest sygnowane przez
    sąd czy centralny rejestr skazanych, tylko Ty stwierdzasz, że nie byłes
    karany. No i nie płacisz 50 PLN i nie czekasz ;-)

    --
    Pozdrówka
    Tatiana