PracaGrupypl.praca.dyskusjeOptymizm › Re: Optymizm
    From: "Anna" <a...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Optymizm
    Date: Sat, 26 Apr 2003 23:57:13 +0200

    Użytkownik "Tomek" <s...@c...pl
    > Przyglądam się tej grupie od jakiegoś czasu
    > i widzę tutaj tylko narzekanie na zbyt niskie płace lub brak pracy
    > OK . Przy dzisiejszym bezrobociu to zrozumiałe
    > Ale czyżby nie było już nikogo kto ma dobrą pracę
    > lub jakiś dobrze prosperujący biznes i mógłby przekazać trochę optymizmu
    > wszystkim zdesperowanym poszukiwaczą pracy

    Ten co ma pracę, to albo nie ma czasu zaglądac na grupę, albo go ten temat
    nie interesuje. Ludzie szukaja pomocy jak mają problemy a nie jak ich nie ma
    . W cieżkich czasach najlepiej w pomocy może się sprawdzić rodzina, jeżeli
    taką okaże ( nie tyle finansowo ale także duchowo) to już mozna powiedzieć,
    że jest się szczęściarzem.

    Optymistyczny jest fakt, ze jeszcze niektorych stac na internet, co pozwala
    na jako taki kontakt i rozwój.
    Optymistyczny jest fakt, że mam gdzie mieszkac i co jeść.

    Mniej optymistyczne jest to, ze z powodu niedoborów kasy nie moge się
    rozwijac w takim tempie w jakim bym chciała ( kursy kosztuja i to duzo).
    Jestem samoukiem, jestem z tego dumna ale z drugiej strony zajmuje to
    wszystko duzo czasu.....a jak wiadomo teraz trzeba być szybkim jak stuś
    pedziwiatr :O)

    Mam 27 lat , nie mam firmy, super samochodu, mieszkania, z praca róznie
    bywa. Mam jednak wokół siebie ludzi, którym na mnie zależy, zdrowy żoładek,
    serce hula nienajgorzej, miewam kolorowe sny i wiem, ze biadoląc nic się nie
    zdziała.

    Zobacz co jest dla Ciebie naprawdę ważne, a bedziesz szczęśliwy :o)

    życzę tego wszystkim

    Ania