PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenia Nokia Siemens

  • 1. Data: 2012-09-05 11:16:58
    Temat: Ogloszenia Nokia Siemens
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Od jakiegoś roku przeglądam sobie oferty pracy i zastanawia mnie ciągła
    rekrutacja w firmie Nokia Siemens. Czy ktoś, kto pracował/pracuje tam
    może się wypowiedzieć, o co tu chodzi? Mi przychodzą do głowy trzy
    wyjaśnienia:
    1. w firmie jest silna rotacja więc prowadzą ciągłą rekrutację
    2. w Polsce mamy gównianych informatyków, więc nie mogą znaleźć
    odpowiedniego kandydata (w to nie chce mi się wierzyć)
    3. gówno oferują (w sensie warunków finansowych i standardu pracy), co
    powoduje, że jest mało chętnych lub też zatrudniają się najbardziej
    zdesperowani, którym o ile uda się znaleźć pracę gdzieś indziej
    rezygnują z tej.
    Jakieś jeszcze inne wyjaśnienie tego fenomenu?
    Z góry dzięki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-09-05 20:08:59
    Temat: Re: Ogloszenia Nokia Siemens
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    tomjas pisze tak:

    > 1. w firmie jest silna rotacja więc prowadzą ciągłą rekrutację

    Przypomniało mi się Bomi sprzed roku. Ciągle nowe twarze na hali.
    Połowa personelu wdraża drugą, nową połowę. Kupa zamieszania a na
    koniec upadłość.

    Może chodzi o to, że trzeba tam nie tylko pracować ale co gorsza
    wymyślic sobie zajęcie (gdy wszystko już wymyślono). Szukanie nowych
    pomysłów przez silną rotację.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-09-05 22:31:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 5 Sep 2012 09:16:58 +0000 (UTC), tomjas napisał(a):

> [...]
    > wyjaśnienia:
    > 1. w firmie jest silna rotacja więc prowadzą ciągłą rekrutację

    Głównie to. Plus trochę drugiego punktu (kolega tam z doskoku pomaga w
    rekrutacji i narzeka na poziom za każdym razem, gdy mamy okazję pogadać).

    Warunki finansowe są ok, ale to typowe korpo. Jeśli to lubisz, to się
    pniesz w drabinie trybików, reszta szuka dalej po jakimś czasie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl