PracaGrupypl.praca.dyskusje › wracające wspomnienia (#023)

  • 1. Data: 2012-09-17 12:14:07
    Temat: wracające wspomnienia (#023)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie wiem jak inni, ja tam słyszę już, jak to abiturienci PO samodzielnie
    utrzymują się na studiach... wczoraj lub przedwczoraj w POTV wystąpił jakiś
    "niski i pękaty" z Politechniki Warszawskiego wygłaszając tezę, że
    "abiturienci politechniki średnio 3 miesiące szukają pracy, a po tym
    znajdują taką z zarobkami 15 tyś./miesiąc"... ostrzy goście...

  • 2. Data: 2012-09-17 19:06:29
    Temat: Re: wracające wspomnienia (#023)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dodam jeszcze, że później jako zaufani pracownicy PO sami się utrzymują ze
    swojej ciężkej solidnej systematycznej pacy...

  • 3. Data: 2012-09-17 20:33:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chociaż muszę przyznać, że niektórzy to naprawdę ciężko pracują, ale to nie
    ci z PO...

  • 4. Data: 2012-09-21 15:50:05
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k37qe9$7b9$1@node2.news.atman.pl...
    > chociaż muszę przyznać, że niektórzy to naprawdę ciężko pracują, ale to
    > nie ci z PO...

    Np taki agent Tomek, ty odmóżdżeńcu niedorobiony...

  • 5. Data: 2012-09-21 21:01:47
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a właśnie, za moich czasów PO namawiało do brania kredytów studenckich,
    przekonując, że te kredyty zostaną umożone... Ktoś wziął, i jak, umożyli?

  • 6. Data: 2012-09-21 21:02:44
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a właśnie, za moich czasów PO namawiało do brania kredytów studenckich,
    przekonując, że te kredyty zostaną umorzone... Ktoś wziął, i jak, umorzyli?

  • 7. Data: 2012-09-21 21:25:50
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k3idki$6m2$1@node1.news.atman.pl...
    >a właśnie, za moich czasów PO namawiało do brania kredytów studenckich,
    >przekonując, że te kredyty zostaną umorzone... Ktoś wziął, i jak,
    >umorzyli?

    Cała grupa zalana przez żale jakiegoś sfrustrowanego imbecyla. Też mam
    gdzieś rząd Tuska jak i Twojego kaczorka, obaj są siebie warci, ale
    otwierając lodówkę nie widzę tam Tuska!
    Twój dzień wygląda tak:
    budzę się, zaspałem bo budzik się zepsuł, to przeklęte PO! Idę się myć,
    awaria wodociągów, pierdl... PO!
    Idę do sklepu: kasjerka nie ma wydać grosika, to szkoła PO, uczą się
    kraść!
    Autobus się spóźnił, kierowca miał oczy Tuska i na pewno specjalnie nie
    przyjechał punktualnie żebym się spóźnił do pracy, a tam szef z PO!
    Wdepnąłem w gó... jeb.. PO! Ich pies mi nasrał. Już czas zrozumieć że
    jesteś PO....any i weź walnij baranka w imię POPISu

  • 8. Data: 2012-09-22 10:56:05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może i tak, tym niemniej ograniczam się do przekazów ze środowiska...
    zwłasza jak usłyszę o "pracowym" sukcesie tej ekipy... ktoś to musi robić
    skoro HR jakoś nie mają ochoty...

  • 9. Data: 2012-09-26 01:10:51
    Od: Nie karmic trolla <n...@t...cc>

    W dniu 17.09.2012 12:14, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > "abiturienci politechniki średnio 3 miesiące szukają pracy, a po tym
    > znajdują taką z zarobkami 15 tyś./miesiąc"... ostrzy goście...

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html

  • 10. Data: 2012-09-26 20:18:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    masz zdrowie...

    czy zasiłek dla bezrobotnych to wypłacany jest z góry na początku miesiąca,
    czy z dołu na koniec?

    szukałem, realnie, ale nie było...