PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferta rozwiązania umowy o pracę za porozumieniem stron złożona przez pracownika - do kogo wysłać? › Re: Oferta rozwiązania umowy o pracę za porozumieniem stron złożona przez pracownika - do kogo wysłać?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Oferta rozwiązania umowy o pracę za porozumieniem stron złożona
    przez pracownika - do kogo wysłać?
    Date: Thu, 11 Mar 2004 08:42:17 +0100

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:c2p0is$1mn8$1@mamut.aster.pl...

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > dniem
    >
    > To nie bylo wypowiedzenie.

    Uhmm.Tak po rozmowach z przelozonymi i akceptacji mojego odejscia
    sformulowala tekst kobieta w kadrach.Wiem, ze slowo "prosze" sugeruje prosbe
    a nie skladanie wypowiedzenia, ale przy ustnym uzgodnieniu warunkow bylo
    nieistotne.I dla mnie, i dla kadr bylo w tym przypadku tylko wyrazem
    uprzejmego sformulowania pisma.Nie wiem, czy zauwazyles, ze tresc posta nie
    dotyczyla prawidlowego sformulowania tresci wypowiedzenia a zupelnie czegos
    innego. automatycznie podalem formule, ktora kiedys stosowalem, poniewaz nie
    mialo to wplywu na reszte odpowiedzi i nie tego dotyczylo pytanie.

    > Złozyles oferte rozwiazania umowy o prace za porozumieniem stron. Oferta
    > zostala przyjeta. Oferta to nie wypowiedzenie.
    > Rozwiazanie umowy za porozumieniem stron to umowa do której mozna
    > doprowadzic przez zlozenie oferty i przyjecie jej przez 2 strone.
    > Wypowiedzenie umowy oprace to jednostronne odwiadczenie woli niosace
    skutki
    > prawne.
    Ponizej moj tekst, z postu, ktory tak cie oburzyl,

    "To jest to juz wypowiedzenie, a nie oferta. I jesli ci
    odmowia, to chyba (?) jest wtedy automatycznie traktowane jako wypowiedzenie
    normalne (tego nie jestem pewien). w trybie ustawowym."

    > Nie rozrózniasz podstawowych pojec prawa cywilnego, a sie wymadrzasz.

    A czy zauwazyles,ze za wyjatkiem podbudowania swojego ego, nie napisales
    nic, co moze sie przydac czlowiekowi ktory zadawal pytanie? Bardzo
    kompetentnej odpowiedzi udzielil waczek, przy okazji wyjasniajac moja
    watpliwosc (wyraznie zaznaczona w cytowanym zdaniu), czy przy pisemnym
    uzgadnianiu mozliwosci i sposobu wypowiedzenia, pismo pracownika nie
    zostanie automatycznie uznane za wypowiedzenie.Autor posta pisal, ze w
    firmie sa nieciekawe uklady.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##