PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdzyskać zaległą pensję › Re: Odzyskać zaległą pensję
  • Data: 2005-04-21 19:38:34
    Temat: Re: Odzyskać zaległą pensję
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie są moje szanse, na ściągnięcie z pracodawcy reszty wynagrodzenia oraz
    > czy należy mi się wynikające z art. 101 § 3 KP odszkodowanie w wysokości 25%
    > miesięcznego wynagrodzenia przez najbliższy rok?

    przykra sprawa. ze sciagnieciem 300 zl nie bedzie problemu. o kwocie 1600 zl
    to raczej mozesz zapomniec. chociaz moge sie mylic. bylem w podobnej sytuacji
    (pol etetu na papierze). co wiecej "szefowa" caly czas grozila karami
    pienieznymi (200 pln), regularnie ucinala z pensji 50 zetow bo miala taki
    kaprys...

    pisze to jako przestoge dla innych NIE podpisywac umow na pol/cwierc etetu,
    NIE wierzyc na gebe pracodawcy chocby nie wiem jak byl mily...predzej czy
    pozniej wyjdzie jaki z niego oszust...

    pozdr