eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedni strój w pracy?! › Re: Odpowiedni strój w pracy?!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Tomek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedni strój w pracy?!
    Date: Tue, 2 Jul 2002 09:23:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <afrkb1$4ob$2@news.tpi.pl>
    References: <affau5$ml3$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pn43.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1025594529 4875 213.76.109.43 (2 Jul 2002 07:22:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Jul 2002 07:22:09 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-Subject: Odp: Odpowiedni strój w pracy?!
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:52475
    [ ukryj nagłówki ]

    Ustawa carska z 1806 r głosiła iż:

    "...podwładny względem przełożonego winien mieć lichy i durnowaty wygląd,
    tak aby swoją powierzchownością nie peszyć przełożonego..."

    Tomek


    Użytkownik milo <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:affau5$ml3$...@a...dialog.net.pl...
    > Witam,
    > Mam pytanie w związku z dzisiejszą zabawną (jak dla mnie) historią w
    pracy.
    > Dostałem dziś ustny zakaz przychodzenia do pracy w krótkich spodenkach i
    > sandałach. Chciałbym zapytać, czy mój przełożony ma prawo decydowania o
    moim
    > ubiorze, jeżeli tak to proszę przytoczyć jakiś przykład, przepis. Dodam,
    że
    > pracuję w Dziale Technicznym i nie mam bezpośredniego kontaktu z
    klientami.
    > Pomieszczenie w którym przebywam ~8 godzin dziennie nie ma uchylanego
    okna.
    > Razem ze mną pracuje jeszcze 4 kolegów, do tego 7 komputerów. W upalne
    dni,
    > takie jak dzis panuje tam naprawde gorąca atmosfera. Ochłodzić klimat
    pomaga
    > nam wysłużony wentylator (oczywiście nie ma klimatyzacji). Czy przepisy
    BHP
    > mówią coś nt minimalnej lub maksymalnej dopuszczalnej temp. w
    pomieszczeniu?
    > Czy mogę się "postawić" przełożonemu? Jeśli tak to proszę o naprawdę
    solidne
    > argumenty (jeśli nie, również proszę o uzasadnienie).
    >
    > Pozdrowienia
    > Miłosław Kostka
    >
    > PS Firma w której pracuję zatrudnia 1200 pracowników, w moim regionie jest
    > ich ok. 80.
    >
    >




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.07.02 09:46 blad
  • 02.07.02 10:28 Slavo
  • 02.07.02 13:20 wm
  • 02.07.02 21:26 jerzu

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1