PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpłatność za znalezienie pracy przez head huntera. › Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
    From: "kropka" <k...@N...alanex.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
    Date: Fri, 2 Sep 2005 18:36:44 +0200

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.swhcgevj5qeugg@donkichot...

    > Jeśli TY sobie nie wyobrażasz, to jeszcze nie znaczy, że wszystkim innym
    > też wyobraźni nie staje. Mam na mysli umowę zabezpieczającą interesy obu
    > stron, rzecz jasna.

    Nie widzę realnego rozwiązania dającego zarazem gwarancję że agencja na tym
    zarobi i osoba poszukująca pracy będzie zadowolona.
    Jakakolwiek próba pogodzenia jednego z drugim da albo możliwość "naciągania"
    albo okaże się nieopłacalne.

    Większość osób która się zgłosi nie będzie miała doświadczenia oraz dobrego
    wykształcenia.
    Osoby te jednak mają oczekiwania co do swojej pracy i to napewno będzie
    ciężko pogodzić z dostępnymi ofertami (nie mówiąc już o samym zatrudnieniu)

    Czekam na jakieś propozycje jak by to można było rozwiązać. (może tylko mi
    się wydaje że to jest nie realne)

    R.

    P.S. I tak na dzień dzisiejszy agencje zatrudnienia nie mogą pobierać
    żadnych opłat od osób poszukujących pracy, wyjątkiem jest znalezienie pracy
    za granicą - agencja może pobierać opłatę do wysokości realnie poniesionych
    kosztów z tego tytułu.
    Również żadna certyfikowana agencja nie będzie kombinować różnymi umowami
    aby otrzymać pieniądze od osoby poszukującej pracy.