PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpłatność za znalezienie pracy przez head huntera. › Re: Odpłatność za znalezien ie pracy przez head huntera.
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpłatność za znalezien ie pracy przez head huntera.
    Date: Fri, 2 Sep 2005 10:51:00 +0200

    Użytkownik "mhl999 " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:df91o2$f8i$1@inews.gazeta.pl...

    > ech ty to lubisz chyba miec ostatnie zdanie ;)
    >
    > roznica miedzy dostawcami i klientami a pracodawca jest taka, ze
    > w pierwszym przypadku im ich wiecej tym lepiej dla ciebie
    > w drugim raczej i tak bedziesz pracowac na etacie u jednego pracodawcy

    W przypadku pierwszym:

    A także takie kwestie, jak:

    Forma prawna współpracy oraz forma prawna wyboru kontrahenta (zamówienia
    publiczne, konkurs ofert, inne formy/kryteria).

    Elementy składowe oferty: minimalna zadowalająca jakość, ilość, terminy,
    serwis, gwarancja, rękojmia, serwis pogwarancyjny, inne usługi w funkcji
    ceny.

    Możliwość integracji (w przypadku współpracy o charakterze globalnym):
    afiliacja, współużytkowanie baz danych, współużytkowanie systemów (SAP, ERP
    inne).

    Nadrzędne w stosunku do umów o współpracę umowy dystrybucyjne, określające:
    rynek (sektorowo, segmentowo), zasięg tetytorialny, min. progi sprzedażowe,
    zasady współpracy zgodnie z macierzą Portera (bariera wejścia na rynek dla
    konkurencji, zasady obrony przed substytutami) etc.

    Systemy lojalnościowe.

    I inne.

    W przypadku drugim:

    Kontrakt menedżerki, umowa agencyjna, franczyza, działalność gospodarcza.

    Obostrzenia w umowie o pracę, nadrzędne w stosunku do ustawy, określające
    charakter działaności i inne.

    Gdyby zycie było tak proste, jak rysują je niektórzy, już dziś byłbym
    miliarderem. Tymczasem dziś pod groźbą wielotysięcznej kary podpisuję
    klauzulę o zachowaniu tajemnicy gospodarczej w stosunku do danych
    strategicznych, jakie udostępnia mi klient w ramach wdrażanych u niego zmian
    organizacyjnych. Dlaczego to robię? Ze względu na powyższe - specyfikę
    działania klienta i specyfikę mojej formy zatrudnienia.

    tyle