PracaGrupypl.praca.dyskusjenapisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji › Re: Odp: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Date: 20 Jan 2003 20:18:24 -0800

    "Gacek" <G...@A...pl> writes:

    > Chyba nie rozumiesz tez wiekszosci tych ktorzy sa bez pracy i zrobia
    > wszystko zeby ja miec, nawet dadza sie kilka razy "wydupcyc". Strzelam

    no nie rozumiem, to prawda.
    ja sie w zyciu z praca dalam wydupcyc na maxa raz. potem wyciagnelam
    nauke z tego dupcenia i jak tylko zwietrze, ze ktos mnie proboje w
    konia zrobic, to wieje czem predzej.

    lepiej na tym wyszlam, niz moi ostrozni koledzy, ktorzy twierdzili ze
    "moze i ta praca zla, moze i mnie dupca, ale przynajmniej stala
    praca".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net