PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawa w sądzie - czy kontynuować ? › Re: Odp: Sprawa w sądzie - czy kontynuować ?
  • Data: 2005-04-08 07:58:18
    Temat: Re: Odp: Sprawa w sądzie - czy kontynuować ?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za informacje. Mam jeszcze jedno pytanie, czy na przyszlej
    rozprawie
    > przyznac sie do tego ze dostalem kase czy nie przyznawac sie. A moze
    lepiej
    > powiedziec iz faktycznie otrzymałem wynagrodzenie i ekwiwalent o ktory sie
    > domagałem , ale rzadam jeszcze odsetek za zwłoke w wypłacie.

    Jeżeli będziesz mówił o kasie - to nie mów ze dostales wynagrodzenie, tylko
    dostales przelew na okreslona kwote która rozni sie od kwoty o ktora
    wystepowales. Jak to zostanie odebrane - to juz inna sprawa, moze dostaniesz
    pytanie o doprecyzowanie, ale nie podales jaki byl tyul przelewu. Byc moze
    dostales wlasnie odsetki i czesc wynagrodzenia (malo prawdopodobne, ale
    jednak), tudziez ekwiwalent za urlop - to jest kwestia interpretacji, ale
    jak juz pisalem- nie podales tytulu przelewu.

    Pozdrrr... Reksio