PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdmowa przyjscia do pracy › Re: Odmowa przyjscia do pracy
  • Date: Fri, 27 Jun 2008 11:52:51 +0200
    From: PZ <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odmowa przyjscia do pracy

    Echh wrote:

    > Po co kompilkowac, zachoruj i ty, tyle ze za duzo negocjowalas ze
    > zwierzchnikami teraz sie domysla. Albo j... to wszystko, takeii roboty
    > na peczki jest, no chyba ze duzo placa w co watpie.

    To nie chodzi o to, ze zalezy Ci na tej pracy czy nie. Zadzwon do
    przelozonych i powiedz, ze Cie nie baedzie i zzeby skolowali kogos na
    jeden dzien, bo musisz wziac urlop.

    bez zbednych emocji i wycieczek personalnych. Przeciez jest spora
    szansa, ze tych dwoch pracownikow 'zachorowalo' choc takiego argumentu
    uzyc nie mozesz.

    pzdr
    pz