PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odejscie z pracy na wlasna prosbe?

  • 1. Data: 2005-11-18 09:37:45
    Temat: Odejscie z pracy na wlasna prosbe?
    Od: "Ktoś" <m...@t...net>

    Zaczalem niedano prce w pewnej firmie ale praca nie spelnia moich wymagan w
    z wiazku z tym mam prosbe do sznownych grupowiczow jaka powinna byc tresc
    podania do kierownika ze chce odejsc z pracy , nigdy nie pisalem takiego
    podania wiec prosze o rade
    dzieki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-18 10:06:39
    Temat: Re: Odejscie z pracy na wlasna prosbe?
    Od: jaberski <_...@i...pl>

    Ktoś napisał(a):
> [...]
    > podania do kierownika ze chce odejsc z pracy , nigdy nie pisalem takiego

    Po pierwsze to nie musi byc podanie, tylko oświadczenie.
    Ty o nic sie nie ubiegasz, nie prosisz tylko *oswiadczasz*,
    ze sie z pracy zwalniasz.
    A co do treści to cytuje moja formułke, ktorą mam dla pracodawcow nie
    spełniających moich wymagań :)

    Wypowiedzenie umowy o prace

    Z dniem XXXXXX wypowiadam umowę o pracę zawartą
    z (pelna nazwa firmy z siedziba)
    Zgodnie z terminami art. 36 Kodeksu Pracy umowa rozwiąże się
    (tu wstawiasz date w zaleznosci od tego jak dlugi jest okres wypowiedzenia).
    I tyle.

    pozdrawiam
    jaberski

  • 3. Data: 2005-11-18 19:48:19
    Od: "AWgan" <c...@b...vectranet.pl>

    a jezeli mam umowe o prace i 2-tygodniowy okres wypowiedzenia to od
    momentu rozpatrzenia takiego podania do momentu zwolnienia musi minac 2
    tygodnie??

  • 4. Data: 2005-11-18 20:36:31
    Od: "Cahir" <c...@t...op.pl>

    Użytkownik "AWgan" <c...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości
    > a jezeli mam umowe o prace i 2-tygodniowy okres wypowiedzenia to od
    > momentu rozpatrzenia takiego podania do momentu zwolnienia musi minac 2
    > tygodnie??

    Okres wypowiedzenia jest taki, jaki wynika z przepisów KP. A pracodawca
    niczego nie rozpatruje. Składasz oświadczenie woli i tyle. Musi być
    doręczone
    - czyli polecony, pieczątka "wpłynęło dnia" na kopii, lub świadek w momencie
    doręczenia. To wszystko.

    --
    pozdrówka

    Cahir

  • 5. Data: 2005-11-21 08:58:49
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

> [...]
    > a jezeli mam umowe o prace i 2-tygodniowy okres wypowiedzenia to od
    > momentu rozpatrzenia takiego podania do momentu zwolnienia musi minac 2
    nie.
    muszą upłynąć pełne dwa tygodnie, czyli jeśli skladasz w którykolwiek dzień
    roboczy to okres dwóch tygodni zaczyna się liczyć od najbliższej niedzieli.
    zatem najlepiej złozyc takie wypowiedzenie w piątek.
    nie ma oczywiscie żadnego rozparywania, jest tylko biegnący okres
    wypowiedzenia.
    pozdr. E:-)

  • 6. Data: 2005-11-21 17:45:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 18 Nov 2005 10:37:45 +0100, "Kto?"
    <m...@t...net> zakodował:

    >Zaczalem niedano prce w pewnej firmie ale praca nie spelnia moich wymagan w

    Jaką dokładnie masz umowę? Na jaki okres? Czy to umowa o pracę?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded