PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd jutra zaczynam pierwszą poważną pracę... › Re: Od jutra zaczynam pierwszą poważną pracę...
    From: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Od jutra zaczynam pierwszą poważną pracę...
    Date: Mon, 17 Oct 2005 11:29:55 +0200

    Użytkownik <f...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5af6.00000cc1.4352b723@newsgate.onet.pl...
    > hej
    > Pisze teraz ale jestem cały w nerwach. Zaczynam jutro nową pracę w
    kancelarii
    > prawnej,zgodną z moim wykształceniem, z satysfakcjonującym wynagrodzeniem.
    > Krótko mówiąc praca która jest moim marzeniem, Ciesze sie strasznie, ale
    mam
    > pewne problemy.
    Gratuluję!

    > Czy ktos mi moze doradzić jak sobie poradzic z irracjonalnym
    > strachem który mi towarzyszy i bedzie mi towarzyszyć jutro ?

    Jest taka zasada, że uczniów się nie karci i nie wymaga od nich
    nieomylności. A Ty takim uczniem jutro i przez dłużysz czas będziesz - aż
    się skutecznie wdrożysz. Jeśli praca tak Ci odpowiada i b. Ci na niej
    zależy, nic dziwnego, że odczuwasz strach. Ale nie wymagaj od siebie od razu
    zbyt wiele, bo jedyne czego się nabawisz to szybkiego wypalenia zawodowego.

    Dla pocieszenia - nie jesteś jedyny, taki strach to norma. Dostałem nową
    pracę i za 2 tygodnie zaczynam. Czuję się tak samo jak Ty, mimo, że to
    jescze całe 14 dni.

    > A może jesli mozna wiedziec jak
    > sie odnosicie kiedy u was w pracy pojawia sie "nowy" ?
    Nowy ma taryfę ulgową, objaśnia mu się gdzie stoi kawa, gdzie można iść na
    papierocha itd.

    pozdr.
    m.