PracaGrupypl.praca.dyskusjeObserwacje na grupie? › Re: Obserwacje na grupie?
  • Data: 2005-10-21 11:15:53
    Temat: Re: Obserwacje na grupie?
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (w nowej ortografii)
    > dodatkowo brudas i niechluj, zapadający na schizofremie,
    Skąd te wnioski ?

    > Wnioski:
    > 1. studia i świat to nie tylko informatyka, ale też istnieją inne kierunki
    > /zobaczymy co będzie z naszymi informatykami za kilka lat/
    NIe rozumiem tego wniosku. To zdanie wydaje mi się być oczywiste.
    To wiedzą nawet dzieci. Żeby do tego dojść nie tszeba studiować tego forum.

    > 2. ciekawy dyplom nie gwarantuje pracy dobrze płatnej
    TAK.

    > - ważne są umiejętności
    NIE.

    > 3. jeśli ktoś ma znajomości to nie powinien się przejmować
    No właśnie. Stąd to NIE u gury.

    > 4. jeśli chcesz w tym kraju do czegoś dojść to musisz być cholernie dobry
    > w swojej działce
    To jakaś wielka naiwność.

    > lub założyć DG i ostro kombinować /czasami oszukiwać/ lub
    Pewnie tak.
    Ale pszecież nieuczciwa konkurencja zaraz cię wykończy, więc też nie.

    > wyjechać zagranicę
    Może tak. Ale też hyba nie.